Ping problem

gladx16

Member
Mar 1, 2021
33
6
Hello there
I really love this game, I'm almost in love
I played on TR and EU servers before, unfortunately they are all closed.
I have started this server now, so the adept server, but now I have some problems with this server, the first of them is the ping problem
This problem may be caused to live in Turkey, but I think that before the EU servers I've never encountered this problem
is there a solution to this problem?


( I don't speak English, I apologize if I wrote something wrong )

 

Seiichi

Manager
Oct 20, 2016
1,967
2,412
Our servers are in United States, so you are going to have higher ping.
 

Robin001

Member
Mar 6, 2020
9
1
what is the game nickname
 

Ruhloser

Member
May 13, 2020
89
18
Hallo Gladx16 ^^

Du brauchst dir keine Gedanken machen , das mit dem Ping ist übertragundsbedingt (Signalübertragung von Europa/Asien nach den USA)^^ Da die Server in den USA stehen ist es für uns hier normal das wir einen Ping von über 100ms haben - ziehe von deinem Ping 100 ab und dann hast du den Ping den du normalerweise hättest wenn die Server in der EU stehen würden !
Also hast du einen Ping von 74ms ^^
Aber ich muß dir Recht geben , 74ms sind schon ziemlich hoch . Da kann aber mit deinem Inlandsnetz zusammen hängen ^^ Ich lebe in DE und hat einen Durchschnitts-Ping von 134ms . Das wäre demnach 34ms und dieses hatte ich auch zu EU-Zeiten ^^
Einzige Möglichkeit einen besseren Ping zu bekommen wäre ein Umzug nach Amerika ^^
Also alles normal ^^
 
Cookies are required to use this site. You must accept them to continue using the site. Learn more…